Как да изберем подходящо място за офис

Прекалено малък офисРано или късно в живота на всяка компания идва време, в което се налага да се смени офиса. В този момент на дневен ред се откроява въпросът: да се купи или да се вземе под наем помещение или част от сграда?

Както в личния живот, така и в бизнеса важи поговорката: „По дрехите посрещат, по ума изпращтат“. Офисът също казва много. Той е визитната картичка на фирмата, нейното лице. Поради това е добре да се имат в предвид няколко критерия, преди да се вземе окончателно решение.

Изборът на място, където да бъде офис помещението е много важно решение. Грешната локация може да ви коства изгубването на клиенти и на служители. Трябва да прецените не само моментните си нужди, но и бъдещите си такива.

Ако в крайна сметка решението е да се вземе офис под наем, ще има по-голяма свобода за действие – сравнително лесно и бързо ще може да се преместите в новия офис.

При изборът на офис помещение под наем ще е добре е да си зададете следните въпроси:

Достатъчно на брой ли са помещенията, в които мога да разположа бъдещия си разрастващ се бизнес?

Всеки бизнес и всяка успешно развиваща се компания трябва да е готова да посрещне не само моментните си нужди, но също така и бъдещите такива. В кракна сметка целта е работата да претърпява развитие. Ще е добре да се предвиди малък резерв, в случай на непланирано разрастване на компанията.

От гледна точка на служителите избраното място правилно ли е избрано?

Броят на служителите, които ще работят  в офиса е също важен критерий при избора на ново офис помещение. От него ще зависи площта, която ще е нужна. Счита се, че средно на офис служител са необходими 7 кв. м., а на секретаря – 15 кв. м.

Също така трябва да се има в предвид факта, че служителите все пак някак си ще трябва да стигнат на работа. Локацията дали е удобна за тях и има ли възможност поради отдалечеността на офис помещението, част от служителите да напуснат?

Мястото удобно ли е за вашите клиенти?

Трябва да се помисли добре дали офисът ще е достатъчно достъпен за клиентите. Налични ли са удобни транспортни връзки? Ако офисът е твърде отдалечен и неудобен за достигане, много от клиентите може да предпочетат да отидат при конкурентите, ако те са локализирали офисите си на по-удобно място.

Офисът изпраща ли правилният сигнал?

Помислете си: дали мястото, което сте избрали за ваш офис изпраща ли правилния сигнал към клиента? Все пак това ще е помещението, което създава някакъв имидж на фирмата ви, а не само да събира папките с цялата документация. Ще казва на клиентите ви: „Вижте колко сме добри и печелим от това, което предлагаме. Струва си да дойдете при нас и да работите с нас.”.

Паркоместа

Парко местата са важен фактор, който е от значение при избора на офис помещение. Трабва все пак да има място, където да паркират клиентите и служителите.

Както знаем, няма лесни решения – независимо дали става дума за офис, магазин, склад или жилище, за покупка или взимане под наем. Важното е да направите правилният избор, този който е най-добрият за Вас.

ОБОБЩЕНИЕ

Всичко, което маркирате по тези стъпки като критерии, най-вероятно може да откриете в бизнес центровете, които предлагат складове и офис помещения под наем. Предимството в случая е, че тези сгради са строени, като предварително са планирани всички възможни нужди за офис помещения – от местоположението, през битовите и бизнес удобства, до паркинга. Не на последно място – пожарна охрана, ХЕИ, ДВСК, СОТ, денонощна жива охрана и видеонаблюдение и др.

Офис под наемBLCS съчетава перфектна локация в широкия център на град София с първокласни офис, търговски и складови площи под наем. На разположение са 3 000 кв.м офис площи, 1 200 кв.м търговски площи, заведение за бързо хранене, както и с 500 прилежащи паркоместа. BLCS осигурява TIR достъп и TIR паркинг, денонощна охрана и видеонаблюдение. Помещенията и инфраструктурата дават възможност за извършване и на производствени дейности.

В уеб сайта BLCS могат да се открият и други удобства и предимства, които предлага точно този бизнес център.